1. SINIFTA SINIF TEKRARI İÇİN GEREKLİ TÜM BELGELER - Gerçek Öğretmen.com
.

2.6.16

1. SINIFTA SINIF TEKRARI İÇİN GEREKLİ TÜM BELGELER

İlköğretim 1. Sınıfta sınıf tekrarı yapacak öğrenciler için gerekli tüm belge ve tutanaklar bu dosyanın içindedir. İnternette arayıp bulmanıza gerek yok. Hepsini sizler için toparladık. Bu dosyaları hazırlamadan öğrenciye sınıf tekrarı yaptırmak hakkınızda soruşturma açılmasına neden olabilir. Sınıf tekrarı gerekiyorsa mutlaka bu verileri inceleyin.

SADECE VELİ DİLEKÇESİ DE YETERLİ OLABİLİRMEKTEDİR.

VELİ DİLEKÇESİ İNDİR



6 yorum:

  1. Adsız30/5/11

    benim için çok gerekli evraklardı.hiç bi yerde de bulamadımm paylaşımınız için çok teşekkürler hocam...

    emeğinize sağlk

    YanıtlaSil
  2. deniz30/5/11

    evet aynen katılıyorumm size.
    şu zamanda en çok aranan evrak bu olsa gerek.


    teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. mehmet30/5/11

    Benim de takip ettiğim ve beğendiğim bir site.
    Bu evraklar önceden yoktu sanırım yeni eklenmiş
    ayrıca sınavlarınızı ve 1. sınıf yayınlarınızı çok beğendim.İyi bi zamanlama


    Başarılar sizeeee

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Benim oğlum 4sınıfta dersleri çok kötü hiç çabası yok ders yapmak istemiyor okusı çok yavaş sınavları hesi 1 ben sınıfta kalmasını istiyorum sizce doğrumu düşünüyorum

    YanıtlaSil
  6. Adsız22/5/19

    sınıfta bırakırsanız yararlı olacak mı? eğer okuma yazma ve temel matematikte çok sorun varsa sınıf tekrarı yapılabilir. Tabii öğrencinin gelişimsel sorunları yoksa. gelişimsel sorunlar varsa öğrencinin notlarının düşük olması olağan dışı değildir.

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederiz.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.