Öğretmen Kılavuz Kitapları PDF İndir - Gerçek Öğretmen
.

14.10.16

Öğretmen Kılavuz Kitapları PDF İndir

Yeni Eğitim Öğretim Yılı Öğretmen Kılavuz Kitapları Yayınlandı.

Bu Eğitim Öğretim Yılı Elektronik Ortamda Hizmete Sunulan İlk ve Orta Öğretim Öğretmen Klavuzu ve Ders Kitapları Mebbis kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yapınız. Kitaplar eba.meb.gov.tr adresinde ekitap bölümünde yayınlandı. Kitapların pdf formatına ulaşmak için mebbis kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yapmanız gerekmektedir.

http://www.eba.gov.tr/ekitap


3 yorum:

  1. SELAM. Öncelikle şunu bildirmek isterim.Ben veya başka öğretmenler de indirmek istemiştir.Fakat bunun yanında öğrenciler de indirmek istemiştir.Bunun farkındayız.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    EBA öğretmen kılavuzu EBA'da zorluk çeken ya da ebayı yeni tanıyan öğretmenlerimize destek olması amacıyla hazırlanmıştır.
    https://eba-z.com/eba-ogretmen/ bu adresten bakabilirsiniz.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. iyi günler ben sosyal bilgiler öğretmenliği 2. sınıfım bir ödev için Öğretmen Kılavuz Kitabı dan yararlanmamız gerekiyor fakat başka dalların kitaplarına bile bakamıyoruz yardımcı olursanız çok sevinirim... Teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederiz.